Co dalej z telewizorami?

tvWielu ludzi, pamięta jeszcze, jak w domach rodzinnych królowały telewizory kineskopowe. W niektórych przypadkach, nie były to telewizory kolorowe, a odbiorniki czarno – białe. Dopiero kilka lat temu na rynku pojawiły się pierwsze modele telewizorów plazmowych, a następnie LCD. Przeskok był wielki, ale większość sądziła, że następny krok będzie za co najmniej kilkanaście lat. Jednak stało się chyba inaczej. W reklamach telewizyjnych widać pojawia się następca telewizorów, które się posiada w domach. Jest on lepszy zgodnie z oświadczeniami producenta od najlepszych odbiorników, które są przystosowane do odbioru sygnału full HD. Szykuje się rewolucja, na rynek największe firmy chcą wprowadzić telewizory z matrycą OLED. Same matryce nie są niczym dziwnym, mają już zastosowanie w telefonach komórkowych, w niektórych laptopach. Niestety produkcja ich na dzień dzisiejszy nie jest tania, ale za to telewizory wykonane w tej technologii, będą mogły mieć zaledwie 4mm grubości, zużycie energii elektrycznej będzie kilku jeśli nie kilkunastokrotnie niższe niż w przypadku tradycyjnego telewizora. Czy szybko wejdą na rynek? Producenci obiecują, że już niedługo.

Comments are closed.

Advertisement
Recent Posts
  • Jaka przeglądarka dla komputera?

    Jeszcze nie tak dawno kiedy kupowało się komputer, szczególnie który był wyposażony w system Windows, to nie było zbytniego wyboru, jeśli chodzi o przeglądarki. Po prostu otrzymywało się Internet Explorer, który raczej do najbezpieczniejszych i najwygodniejszych przeglądarek nie należał. Owszem były inne przeglądarki, jednak obecność już …
  • Rozwój komputeryzacji w naszych czasach

    Jeszcze kilkanaście lat temu jedynie nieliczni posiadali komputer. A teraz? Dziś w naszych domach często pojawiają się nie tylko komputery stacjonarne, ale dodatkowo laptopy, notebooki, ultrabooki albo tablety. Urządzenia te są aktualnie niesłychanie łatwo dostępne, do tego właściwie każda osoba zdoła sobie na nie pozwolić, bowiem …
  • Reklama multimedialna

    Możliwości, jakie dają multimedia, szybko zaczęła wykorzystywać reklama, zarówno telewizyjna, jak i internetowa. Zróżnicowane projekty mają za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorców zarówno dźwiękiem, jak i głosem. Najlepsze reklamy są skonstruowane w ten sposób, żeby dało się je zrozumieć zarówno wtedy, gdy odbieramy tylko dźwięk, jak i …